
Zet je zinnen op de haven @ Boekenbeurs
Terug naar projectoverzichtZet je zinnen op de haven @Boekenbeurs
thanks // Port of Antwerp
De haven tot bij de mensen brengen, dé doelstelling van Port of Antwerp als hoofdsponsor van de Boekenbeurs 2019. Daarom ontwikkelden we samen een volledige belevingsstand en bijhorende communicatiecampagne. Zo vertaalden we zowel visueel als inhoudelijk de gloednieuwe Port of Antwerp huisstijl, ontwikkeld door BBDO.



Zet je zinnen op de haven. Zo nodigden we mensen uit hun eigen #havenzin te schrijven, zowel on- als offline. Hierbij werden ze geïnspireerd door 11 logboekjes van vooraanstaande personen, maar ook door de duurzame Boekenbeursstand met videoschermen, een VR-ervaring rond de haven van de toekomst en een livestream van Port of Antwerp.

Bekijk de volledige belevingsstand in deze casemovie!
Een Knackadvertentie, een aftermovie en verschillende inspiratievideo’s later kijken we met trots terug op deze samenwerking. Belees de haven!



Inspiratievideo’s met Seppe Nobels, Toni Coppers en studenten van de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten Antwerpen.
De Boekenbeurs was voor ons niet het meest evidente project. MediaMixer heeft ons geholpen om dit te vertalen naar een interactieve stand, met inhoud, verrassende kantjes én met resultaat. Ze verrasten ons met een activerend ontwerp, dachten mee over engagerende en enthousiasmerende content en voerden alles uit binnen tijd en budget. Maar het ging veel verder dan dat: ze durfden ons uit te dagen hoe we dingen anders en beter konden doen. Duidelijke afspraken, enthousiaste mensen en een stand op de Boekenbeurs die hoge ogen gooide: dit was een samenwerking om trots op te zijn! - Joke Rommelaere, Port of Antwerp