NSPIRE On Air
Terug naar projectoverzichtNSPIRE On Air
thanks // Telenet Business
Dit is inspireren en informeren op een erg hoogstaande manier, met een vleugje entertainment.
Voor Telenet Business maakten we een driedelige, online talk-show over ondernemen en digitale durf voor iedereen die vooruit wil met hun bedrijf of organisatie. Hosts Jo Caudron en Amber Janssens interviewen Hans Bourlon (Studio 100), Thierry Geerts (Google) en Martijn Aslander (auteur en lifehacker).


Infomercials of publireportages zijn overal ingeburgerd. Het blijven interessante manieren om met video een meer uitgebreide boodschap over je merk, product of bedrijf tot bij je doelpubliek te brengen. Met NSPIRE On Air gaan we nog een stap verder..

We zenden een online tv-show uit op het YouTube-kanaal van Telenet Business. Dit is voornamelijk inspireren met verhalen, kennis en expertise die gelinkt zijn aan de core business van Telenet Business; technologie en digitalisering.
Alles gebeurt erg informatief met - zeer bewust - een licht entertainmentgehalte. Bij traditionele streaming formats leert onze ervaring dat het moeilijk blijft de aandacht van de kijker vast te houden. Met een tv-programma, zelfs in zo’n B2B-omgeving, ligt dat anders. Ze kijken en blijven kijken.
Voor ons was het zowel technisch, productioneel als redactioneel een zeer intensieve uitdaging.
Maar het resultaat staat er: dit is de next step in content marketing.”



